Autor Wątek: L czy Light ?  (Przeczytany 4635 razy)

Offline Shaziro

  • Sensei
  • ****
  • Wiadomości: 602
L czy Light ?
« dnia: 22 Gru 2008, 20:02:52 »
Dwaj geniusze ,z których jeden... specjalista i ostatnia deska ratunku z najcięższymi przypadkami przestępców ,a drugi? Jego nowy "najcięższy" przypadek. Początkowo rywalizacja w stylu zabawy w kotka i myszkę ,a potem bezpośrednia walka człowieka ,który usuwa wszystko co mu stoi na drodze i jego przeciwnika ,który jeszcze nigdy nie przegrał ,potem mamy coś w rodzaju przyjazni(jednostronnej raczej) połączonej z ciągłymi podejrzeniami no i rywalizacja również w innych aspektach życia. L... początkowo anonimowy specjalista od najcięższych przypadków napotyka na swojej drodze nowego ...  "innego" niż reszta. Początkowo pracujący anonimowo i znany tylko z ekranu monitorów jako "L" wychodzi z ukrycia by stoczyć otwarty pojedynek z nowym przeciwnikiem  ,a podczas tego pojedynku spotyka kogoś kogo z czasem zaczyna uważać za najlepszego przyjaciela i którego jednocześnie najbardziej podejrzewa. Light... najinteligentniejszy "nastolatek" w Japonii wchodzi w posiadanie czegoś co z naszego świata nie pochodzi... czegoś co ma moc ,która w nieodpowiednich rękach może być bardzo niebezpieczna ,początkowo można by pomyśleć ,że ta "rzecz" lepiej trafić nie mogła ale z czymś co przynosi władzę już tak jest ,że rosną ambicje i pragnienie władzy ,które z czasem przykrywa wszystko inne... wszystkie inne uczucia.
Jakie jest wasze zdanie o tej dwójce ,który waszym zdaniem jest lepszy? Bo zdarzenia z anime nie jednogłośnie mówią ,który. No i ofc moja wypowiedz ma sporo luk ,które można wypełnić xD
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez Shaziro »
"A night sky full of cries.
Hearts filled with lies.
The contract... is it worth the price?
A soul pledged to the darkness.
Now I\'ve lost it.
I know I can kill.
The truth exists beyond the gates."

Offline kiriki

  • Otaku
  • *****
  • Wiadomości: 1060
(Bez tematu)
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Gru 2008, 22:31:32 »
Oczywiście, że L! Light to straszny skurw***. [spoiler:2m3c9ggk]Jego własny ojciec umierał, a jego interesowało tylko to, żeby zabił jednego z jego przeciwników!?[/spoiler:2m3c9ggk]
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez kiriki »

Offline Raja

  • Moderator globalny
  • *****
  • Wiadomości: 2811
    • http://semoz666.deviantart.com/
(Bez tematu)
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Gru 2008, 23:02:07 »
moj faworyt to Light :D od samego poczatku do koniuszka, na koncu seri to ryczec mis ie chcialo jak... no sami wiecie. podoba mi sie ta postac bo jest w czolowce najbardziej barwnych jakie kiedykolwiek powstaly. L jest caly czas taki sam, autystyczny chlopak z mania na slodkosci, ale poza 'uroczymi' jak to lubia nazywac jego fani gestami np siedzenie jest caly czas taki sam. co innego Light, dzieki ktoremu mozemy zobaczyc proces powstawania bezlitosnego mordercy, a przeciez zaczynal od niewinnego chlopca z silnym poczuciem sprawiedliwosci. mam slabosc do zlych charakterow chyba xD a w Lightcie najpiekniejsze jest to, ze kazdy moze sie z nim utorzsamic, bo mimo szalenstwa i niesamowitej mocy jaka posiadl z notesem to zwykly szary czlowiek
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez Raja »

Offline Futabas

  • Otaku
  • *****
  • Wiadomości: 1155
(Bez tematu)
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Gru 2008, 23:18:19 »
[spoiler:36sz3fbl]Ja tam wolę L, bo Light zepsuł sobie życie przez własną szajbę. Napracował się po to, żeby spełnic swoje zakichane ambicje związane z męskim ego, a poprawę sytuacji na świecie sobie użył jako wymówki. Później miał co chciał - rywalizację i nieustanne kombinowanie, żeby nie dac się złapac.
Co do L to chyba sam się nastawił, że kipnie prędzej czy później, bo dobrowolnie i bez łachy zbliżył się do Kiry. Zresztą, Light miał przewagę, bo miał zeszycik. L swój cel też chyba osiągnął w pewnym sensie, bo odkrył, kto jest Kirą, a że nie udało się ujawnic dowodu na czas...  :-P. Yagami za to przegrał z kretesem i w nieładnym stylu, gdzie L zachował klasę do końca.
Poza tym, jak dla mnie L jest ciekawą i oryginalną postacią, która naturalnie budzi moją sympatię. Light jest nieskromny, nudny, naokoło te same teksty, pozbywa się moralności na własne potrzeby, jest niemiły (xP) i niedojrzały. No i broni tylko własnego zada, poświęcając ojca i robiąc swoje dziewczę w konia.
Oczywiście Light to świetna postac i ma swoje zalety, ale mi najzwyczajniej działał na nerwy.[/spoiler:36sz3fbl]
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez Futabas »

Offline krynia0707

  • Random
  • Wiadomości: 14
(Bez tematu)
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Gru 2008, 23:54:45 »
Jeśli patrzeć pod kątem moralnym to powiedziałabym, że lepszy jest L. Ale osobiście wole Lighto. Zgadzam się z opinią Kiriki, jest skurw*** ale uwielbiam na niego patrzeć kiedy udaje takiego niwinnego i dobrego chłopaczka.
[spoiler:9aqibrv5]Chce się zabawić oczyszczając świat ze zła, ale ta gra wymknęła mu się spod kontroli.
No i w końcu Lighto żyje dłużej od L, co prawda żalośnie wciąż uciekając przed sprawiedliwością, ale jednak zyje.[/spoiler:9aqibrv5]
« Ostatnia zmiana: 24 Gru 2008, 00:24:03 wysłana przez krynia0707 »
Kaoru

Offline FurryThales

  • Otaku
  • *****
  • Wiadomości: 1601
(Bez tematu)
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Gru 2008, 08:00:57 »
Ciężki wybór.
[spoiler:248i57zn]L zachowaniem, no i samym sposobem bycia jest genialny :3 Nie wiem jak Wy, ale ja tam nie mogłem się doczekać kolejnych scen z nim. Szkoda jednak, że okazał się słabszy niż jego rywal Light.
Co do Light'a - uwielbiam bohaterów którzy w planach mają zmianę świata na lepsze, oczyszczenie go ze wszelkiego zła i tego typu sprawy.[/spoiler:248i57zn]
Tak więc pozostaje między jednym, a drugim ^^"
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez FurryThales »

Offline Col. Frost

  • Moderator globalny
  • *****
  • Wiadomości: 2649
(Bez tematu)
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Gru 2008, 08:03:47 »
Cytat: "Raja"
moj faworyt to Light :D od samego poczatku do koniuszka, na koncu seri to ryczec mis ie chcialo jak... no sami wiecie. podoba mi sie ta postac bo jest w czolowce najbardziej barwnych jakie kiedykolwiek powstaly. L jest caly czas taki sam, autystyczny chlopak z mania na slodkosci, ale poza 'uroczymi' jak to lubia nazywac jego fani gestami np siedzenie jest caly czas taki sam. co innego Light, dzieki ktoremu mozemy zobaczyc proces powstawania bezlitosnego mordercy, a przeciez zaczynal od niewinnego chlopca z silnym poczuciem sprawiedliwosci. mam slabosc do zlych charakterow chyba xD a w Lightcie najpiekniejsze jest to, ze kazdy moze sie z nim utorzsamic, bo mimo szalenstwa i niesamowitej mocy jaka posiadl z notesem to zwykly szary czlowiek
Zwykły szary człowiek z IQ koło 200?! Ciekawe :-P ) przestałem lubić po
[spoiler:3jo30de3]zamordowaniu agentów FBI[/spoiler:3jo30de3] Do tamtej pory byłem po jego stronie. Od tamtej pory chłopak stał się (nie)zwykłym seryjnym mordercą, a dla takich nie mam ani litości, ani współczucia, tylko i wyłącznie życzenie jak najszybszej śmierci.
Nie zauważyłem też, żeby była to jakoś szczególnie barwna postać. Po paru pierwszych epach [spoiler:3jo30de3]zwariował, a potem już cały czas był dokładnie taką samą postacią i dążył do jednego (z chwilą przerwy, gdy wyrzekł się notesu)[/spoiler:3jo30de3]
Do tego zgadzam się z Futabą w 100% W sumie nie mam czego dopowiedzieć, kiedy ona już wszystko napisała ;-)
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez Col. Frost »

Offline kiriki

  • Otaku
  • *****
  • Wiadomości: 1060
(Bez tematu)
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Gru 2008, 08:13:28 »
[spoiler:109q0pmf]
Cytat: "krynia0707"
Zgadzam się z opinią Kiniki

Nie wiem, czy to chodziło o mnie, ale mój nick pisze się tak "Kiriki". Bez tego n.
Cytat: "Raja"
L jest caly czas taki sam, autystyczny chlopak z mania na slodkosci, ale poza 'uroczymi' jak to lubia nazywac jego fani gestami np siedzenie

Dzieki temu jest super! Dlatego jest bardziej oryginalny od Light (Raito dl a Col. Frosta).
Cytat: "Raja"
D a w Lightcie najpiekniejsze jest to, ze kazdy moze sie z nim utorzsamic, bo mimo szalenstwa i niesamowitej mocy jaka posiadl z notesem to zwykly szary czlowiek

Zwykły szary człowiek, z IQ 200, świetnymi umiejętnościami gry w tenisa (pewnie z niejednym zawodowcem mógłby się mierzyć), z ojcem na wysokim stanowisku w policji. Możesz mi teraz powiedzieć ilu ludzi w Polsce spełnia wyżej wymienione wymaga na "zwykłego, szarego człowieka"?[/spoiler:109q0pmf]
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez kiriki »

Offline krynia0707

  • Random
  • Wiadomości: 14
(Bez tematu)
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Gru 2008, 00:52:24 »
Co do „Kiriki” przez „r” to przepraszam, że źle napisałam twój nick, pomyłka ludzka rzecz. Błąd poprawiłam.

Napisalam:
Cytuj
Ale osobiście wole Lighto. Zgadzam się z opinią Kiniki, jest skurw*** ale uwielbiam na niego patrzeć kiedy udaje takiego niewinnego i dobrego chłopaczka.

Col. Frost skomentował/a:

Cytuj
I chyba wyszło na jaw, że dla dziewczyn nie liczy się charakter faceta  


Nie dla wszystkich dziewczyn charakter chłopaka się nie liczy, przynajmniej dla mnie charakter jest ważny. Wybieram sobie starannie przyjaciół w prawdziwym życiu, a że postać Lighto jest fikcyjna to myślę, że mogę pozwolić sobie na odrobinę próżności.

[spoiler:1zqqqcec]I co z tego że zabijał ludzi, w tym nawet najbliższych, taka jest rola złych bohaterów. Każdy popełnia błędy, a on chciał się chronić. W końcu każdy jest trochę samolubny, bo najpierw myśli o sobie, dopiero później o dobru innych. Zabijał z początku złych ludzi, później i tych co mu zaczęli przeszkadzać, aż wreszcie sam stał się zły, za co poniósł karę i też umarł.

Lighto zawsze mnie zaskakiwał, w sytuacji bez wyjścia potrafił wymyśleć niezły plan działania, choćby wtedy gdy wyrzekł się notesu. Stał się „normalny”, bez charakteru mordercy i jego wspomnień.
A mi i tak się bardziej podoba kiedy jest zły.[/spoiler:1zqqqcec]
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez krynia0707 »
Kaoru

Offline Bishojo

  • Random
  • Wiadomości: 7
(Bez tematu)
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Gru 2008, 13:52:23 »
Ja osobiście wole L'a, szczególnie po przeczytaniu 7. tomu gdzie Light w perfidny sposób [spoiler:3qqgsenr]doprowadza do jego śmierci[/spoiler:3qqgsenr] .. :( . Z drugiej strony patrząc na to  w jaki sposób Light obmyślił cały plan ..wszystko co zaplanował, sprawdziło się ...ciekaweeeee
A może tak spoiler? - Shaziro
« Ostatnia zmiana: 28 Gru 2008, 20:53:51 wysłana przez Bishojo »

Offline kiriki

  • Otaku
  • *****
  • Wiadomości: 1060
(Bez tematu)
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Gru 2008, 18:14:29 »
To jest największy powód znienawidzenia Lighto chyba przez większość zwolenników L.
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez kiriki »

Offline Bishojo

  • Random
  • Wiadomości: 7
(Bez tematu)
« Odpowiedź #11 dnia: 30 Gru 2008, 23:20:18 »
Cytat: "kiriki"
To jest największy powód znienawidzenia Lighto chyba przez większość zwolenników L.



>> Mi sie też tak wydaje :)
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez Bishojo »

Offline Hotarubi

  • Random
  • Wiadomości: 11
(Bez tematu)
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Sty 2009, 19:30:59 »
Ja uwielbiam L... Wszystko co kocham w facetach. Inteligencja, dziwny wygląd, nietuzinkowe zachowanie  :-P
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez Hotarubi »
Atashi no yume...

Offline allall

  • Sensei
  • ****
  • Wiadomości: 563
  • VIP
(Bez tematu)
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Sty 2009, 12:10:22 »
A ja wolę Raito! :D [spoiler:1jcfon1b]Jego plany dotyczące wibijania przestępców były niezłe. Sam chciałbym być na jego miejcu i stać się bogiem! ;P L chciał tylko powstrzymywać przestępców za wszelką cenę, trochę to nudne. Raito chciał zrobić coś więcej niż tylko żyć w nudnym świecie :P[/spoiler:1jcfon1b]
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez allall »
][_,([]) ][_,

Offline kiriki

  • Otaku
  • *****
  • Wiadomości: 1060
(Bez tematu)
« Odpowiedź #14 dnia: 10 Sty 2009, 14:40:41 »
[spoiler:r6zuk93c]
Cytat: "allall"
Jego plany dotyczące wibijania przestępców były niezłe.

Light był tylko egoistycznym, narcyzowatym durniem. Nie pamiętasz, jak L go na początku załatwił? Tak dał się wrobić. Nie pomyślał, że może istnieć ktoś na tyle inteligenty, że zauważy, że zabija ludzi na odległość. Kretyn.[/spoiler:r6zuk93c]
« Ostatnia zmiana: 01 Sty 1970, 01:00:00 wysłana przez kiriki »

 

Strona wygenerowana w 0.306 sekund z 23 zapytaniami.